Εκπαίδευση σε Linux?

EEXI INFO info at eexi.gr
Mon Mar 1 19:01:52 EET 2004

Hello all,

Επειδή στα σεμινάρια Linux που γίνονται στην ΕΕΧΙ, http://www.eexi.gr,
ζητάει ο κόσμος κατά καιρούς εκπαίδευση σε διάφορα ειδικότερα θέματα,
όπως στήσιμο web services, dns, mail servers, samba, ldap, κλπ
ίσως να μπορούσαμε να βρούμε κάποιους από αυτήν την λίστα που
να έχουν χρόνο και όρεξη να συμμετάσχουν ως εκπαιδευτές.

Συγκεκριμένα, θα αναλάβουν μάλλον δίωρα από το β' κύκλο των σεμιναρίων,
που έχει την μορφή workshop και στον οποίο οι εκπαιδευόμενοι διαλέγουν
ουσιαστικά τα θέματα. Ο α' κύκλος είναι με unix fundamentals.

Γενικώς, δεν είναι κακή ιδέα να υπάρχει μια γνώση του ποιος ασχολείται
και έχει εμπειρία με τι και στο παρελθόν έχω ξαναρωτήσει άτομα σχετικά.
Αν και έχω ακόμα στα χέρια μου αυτές τις πληροφορίες, θα παρακαλούσα
όσοι ενδιαφέρεστε για κάτι τέτοιο να ξαναστείλετε τα στοιχεία σας εδώ.

Επίσης, θεωρείστε πολύ σημαντικό και ενδιαφέρον να στείλετε τυχόν
παρουσιάσεις
που ήδη έχετε κάνει.

χαιρετώ,
Φώτης

Υπόδειγμα:
----------
ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ:
ΕΤΗ ΧΡΗΣΗΣ Linux:
ΚΙΝΗΤΟ ΤΗΛ.:
ΣΤΑΘΕΡΟ ΤΗΛ.:
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ:
ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΔΙΔΑΞΩ ΓΙΑ:
ΕΧΩ ΔΙΔΑΞΕΙ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ:

--
Ένωση Ελλήνων Χρηστών Internet       Hellenic Internet Users Association
Χαριλάου Τρικούπη 56-58              56-58 Charilaou Trikoupi Str.