Κάρτα Δικτύου

"Μπαλάσκας Ευάγγελος (Balaskas Euaggelos)" ebalaskas at edu.teiath.gr
Mon Mar 1 22:02:27 EET 2004

Μπαλάσκας Ευάγγελος (Balaskas Euaggelos) wrote:
> Πήρα το SWITCH 3COM 5-PORT (5*10/100) 3C16793
> και 3 καρτούλες 3COM OFFICECONNECT 10/100(3CSSOHO100B-TX)
>
> και είχα πρόβλημα γιατί το linuxaki μου ΔΕΝ είδε την κάρτα.
>
> Με ένα γρήγορο search βρήκα τα παρακάτω:
>
> http://scyld.com/network_index.html
> και
> http://scyld.com/diag_index.html
>
> Δεν έχω κάνει τίποτα ακόμα (δεν έχω πάει σπίτι ακόμα) αλλά θέλω να
> ρωτήσω εάν πρέπει να προσέξω κάτι άλλο ή εάν υπάρχει κάτι άλλο που
> πρέπει να κάνω.
>
> Ευχαριστώ εκ' των προτέρων.

Για όσους ενδιαφέρονται:
Σήμερα (01/03/2004) επικοινώνησε μαζί μου τηλεφωνικός η υπεύθυνη της
3com για το support της 3com σε linux.
Η απάντηση της ευγενέστατης κυρίας ήταν : "We are very sorry but we
don't have support for linux"
Αυτά από την μεγαλύτερη, ίσως, εταιρεία στον κόσμο.

Τελικά την κάρτα την πέρασα με πάρα πολύ απλό τρόπο

ifconfig eth0 192.168.1.1 broadcast 192.168.1.127 netmask 255.255.255.192 up
route add default gw 192.168.1.1

Το μόνο κακό είναι ότι κατά την επανεκκίνηση ΔΕΝ
την βλέπει και τρέχω ένα αρχείο μου για να την "σετάρω" μόνος μου !!!