________ ___________! [OWL]

Christos Ricudis ricudis at itc.auth.gr
Tue Mar 2 15:46:28 EET 2004

On Mon, 1 Mar 2004 18:32:21 +0200
"Βασιλειου Σπυρος" <svasil at wirenet.gr> wrote:

> Ενω ολα δουλευουν αψογα, αμα χρησιμοποιησω φακελο ή ονομα αρχειου που
> περιεχει το γραμμα π/Π το συστημα το εξαφανιζει.
>
> Ξεχασα να σας πω οτι η δοκιμη γινεται σε ενα slackware 9.1 που εχει
> filesystem ext2 (μην ακουω σχολια!). Παρατηρω οτι το γραμμα π/Π > διαγραφεται μονο στα φυσικα αρχεια και φακελους και οχι σε πεδια
> της βασης.
>
> Ερωτηση! Μηπως το ext2 απορριπτει καποιους ελληνικους χαρακτηρες απο
> τα filename & folders? Μηπως χρειαζεται καποια παραμετρο στο fstab κατα
> το Mount?

Oxi, douleyei apsoga :

komodino:[ricudis]~$ mkdir /tmp/test
komodino:[ricudis]~$ mkdir /tmp/test/Παπαρ
komodino:[ricudis]~$ mkdir /tmp/test/Παπαρ/ουνα
komodino:[ricudis]~$ find /tmp/test
/tmp/test
/tmp/test/Παπαρ
/tmp/test/Παπαρ/ουνα
komodino:[ricudis]~$

Endexomenws na einai

1) tertipi ths PHP (poly amfiballw)
2) tertipi tou programmatos poy isws na xrhsimopoiei to P gia kapoio special markup (pi8anotero). Mou exei ksanasymbei kati analogo me ton progono tou htdig.

Christos Ricudis				ricudis at itc.auth.gr
Systems Administrator				+30-2310-998305
IT Support Center
Aristotles University of Thessaloniki, GREECE