Linux (ex Windows) User (was RE: Back Orifice in Linux)

Costas Barakitis barak at artaxia.gr
Mon Jun 28 03:43:15 EEST 2004

> Ayto akribws lew. Eite mas aresei eite oxi, eite to paradexomaste, eite
> oxi, to linux einai apsogh workstation platforma gia polla pragmata alla
> desktop (akoma) den einai. Den mporei o windows xrhsths na shkwthei apo
> to wintendo tou, katsei sto linux kai na pei "einai eksisou eyxrhsta".

Opote otan o en logw xrhsths mas leei ayto akrivws to pragma as mhn
trelainomaste kai ton kathgoroume gia grafiko 'h asxeto.

> Legetai realismos. An thelete na wraiopoioume ta pragmata ok, paso. Apla
> lew pws pisteyw oti EINAI, oxi opws isws tha thela na einai.

Den diaferei ayto pou pisteveis me ayto pou isxyei, mia xara ta vlepeis.

> Proswpika pisteyw oti to linux einai mia xara eyxrhsto gia kapoion pou
> kserei ti kanei kai den barietai na diabasei.

Htoi gia ton epagelmatia tou xwrou, aytos synh6ws den varietai na
diavasei giati to exei tropo zwhs. Ante kai gia ton hobysta. Gia olous
tous ypoloipous den einai.

PROSWPIKA (to tonizw) den
> tha thela na to dw na katalhksei san ta windows (Point and click) giati
> xaneis megalo meros ths eleytherias pou sou prosferei.

Proswpika ki egw mazi sou eimai alla an den ginei point and click tote
6a einai ena systhma gia tous ligous me ola ta kala kai ta kaka pou
synepagetai ayto.

Apo kei kai pera
> an o kosmos to apodextei gia ayto pou einai, kai ginei extra douleia
> gia ta opoia compatibility issues, proswpika tha eimai poly eyxaristhmenos.

O kosmos kai gia na akrivologoume to evry koino den prokeitai na to
apodextei gi ayto pou einai gia ton aploustato logo pws den ton
endiaferei. Ara eite 6a meinei se mia dedomenh troxia, eite 6a
ekselhx6ei ena kommati tou sth logikh point and click pou eipes
parapanw-kai nomizw einai profanes ti apo ta dyo 6a ginei.

> An eisai "etairia" kai exeis ena proion-shmaia me ta opoia thetika kai
> arnhtika tou den to allazeis toso eykola rizika gia na piaseis mia nea
> agora. Xaneis thn taytothta sou etsi, kai ayto einai pou den thelw. Den
> thelw (proswpika ksanalew) na dw to linux na ginei windows.

Ektos vevaia ki an eisai h Microsoft h opoia allazei strathgikes en mia
nykth an einai na ta konomhsei, kati gia to opoio panta 6avmaza ayth thn
etairia. Apo ekei kai pera an to Linux ginei pio filiko gia ton teliko
xrhsth den nomizw pws 6a xasei thn taytothta tou, akrivws giati esy
ksereis pws einai poly perissotero apo mia epifaneia ergasias. Den
xreiazetai nte kai kala na einai mono ena pragma, ayth einai kai mia apo
tis gohteies aytou tou systhmatos.