Linux (ex Windows) User (was RE: Back Orifice in Linux)

Iakwbos Triantafillou ewsforos at styx.irc.gr
Sun Jun 27 22:17:48 EEST 2004

Costas Barakitis wrote:

> Giati dhladh den mporeis? O an6rwpos exei deka kila myalo, apodeiksh h
> poreia tou mexri ta twra kai leei pws 6ewrei to linux dysxrhsto. Den
> eipe oute pws einai trypio, oute oti den exei dynatothtes, oute
> otidhpote allo. H diatypwsh sou deixnei gia ta dika mou dedomena kai
> thn sygxysh mias meridas ths koinothtas tou Linux, enw apo th mia
> 6elete to Linux na mpei sto Desktop kai na ftasei ston teliko xrhsth
> apo thn allh 6ewreite adikia otan o idios xrhsths dysaresteitai apo th
> dysxrhstia ths ews ta twra prospa6eias.

> [...]
Ayto akribws lew. Eite mas aresei eite oxi, eite to paradexomaste, eite
oxi, to linux einai apsogh workstation platforma gia polla pragmata alla
desktop (akoma) den einai. Den mporei o windows xrhsths na shkwthei apo
to wintendo tou, katsei sto linux kai na pei "einai eksisou eyxrhsta".
Legetai realismos. An thelete na wraiopoioume ta pragmata ok, paso. Apla
lew pws pisteyw oti EINAI, oxi opws isws tha thela na einai.
Proswpika pisteyw oti to linux einai mia xara eyxrhsto gia kapoion pou
kserei ti kanei kai den barietai na diabasei. PROSWPIKA (to tonizw) den
tha thela na to dw na katalhksei san ta windows (Point and click) giati
xaneis megalo meros ths eleytherias pou sou prosferei. Apo kei kai pera
an o kosmos to apodextei gia ayto pou einai, kai ginei extra douleia
gia ta opoia compatibility issues, proswpika tha eimai poly eyxaristhmenos.
An eisai "etairia" kai exeis ena proion-shmaia me ta opoia thetika kai
arnhtika tou den to allazeis toso eykola rizika gia na piaseis mia nea
agora. Xaneis thn taytothta sou etsi, kai ayto einai pou den thelw. Den
thelw (proswpika ksanalew) na dw to linux na ginei windows.
Ayta

Filika,

I.T.