firestarter

Vasilis Vasaitis vvas at hal.csd.auth.gr
Sat Jun 19 02:46:53 EEST 2004

On Sat, Jun 19, 2004 at 12:00:23AM +0300, Giorgos Keramidas wrote:

..[snip]..

> Θα... το σκεφτώ.  Με λίγο βοήθεια από το V13 ανακάλυψα ότι τελικά το
> MIME mode είναι που έχει το πρόβλημα, οπότε έχω κάποια ιδέα τι μπορεί
> να φταίει.  Για να μη πρήζω εσάς, στείλτε όπως θέλετε mail.  Το πολύ
> πολύ να μη διαβάζω όσα δεν είναι ok.  Και σιγά την καταστροφή δηλαδή :)

  Χμ, βλέπω επαναλαμβάνεις το επιχείρημα... Είπα αρχικά να μην
ασχοληθώ, αλλά δε μπορώ να αφήσω να λέγονται ανακρίβειες.

  Σε μια πρόσφατη ανταλλαγή μηνυμάτων μεταξύ εμού και του aoiko, από
τα μηνύματα που έστελνε, η έκδοση που ερχόταν απευθείας σε μένα έφτανε
μια χαρά. Αντίθετα, μόνο η έκδοση που περνούσε μέσα από τη λίστα
πάθαινε αυτό το πράμα που παρατηρούμε τόσο συχνά. Οπότε δε μπορεί να
φταίει μόνο το KMail. Αλλά βέβαια, μόνο με KMail παρουσιάζεται αυτό,
οπότε δε μπορεί να φταίει μόνο ο διακομιστής του hellug. Η αλήθεια
είναι κάπου στη μέση.

  Το θέμα είναι ότι, όταν κάποιος στέλνει e-mail στην LGU σε base64,
αυτό μετατρέπεται σε 8-bit πρώτα, και μετά ξανά σε base64. Κάπου εκεί
στραβώνει το πράμα μάλλον. Τώρα τι διάολο συμβαίνει ακριβώς, ε όπως
είπε και ο λίσταρχος, θα διερευνηθεί κάποια στιγμή. :^)

--
Vasilis Vasaitis
"A man is well or woe as he thinks himself so."