firestarter

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Sat Jun 19 11:44:41 EEST 2004

On 2004-06-19 02:46, Vasilis Vasaitis <vvas at hal.csd.auth.gr> wrote:

>   Χμ, βλέπω επαναλαμβάνεις το επιχείρημα... Είπα αρχικά να μην
> ασχοληθώ, αλλά δε μπορώ να αφήσω να λέγονται ανακρίβειες.

Μου έστειλε προσωπικό email ο V13.  Δυο μηνύματα.  Ένα με MIME κι ένα
χωρίς MIME.  Επειδή πέρασαν τελικά (λόγω .forward files) και από το mail
server του Hellug θα ξανακάνουμε μια δοκιμή με άλλο mail server.
Επαναλαμβάνω το επιχείρημα γιατί πάλι είδα το MIME μήνυμα με χάλι
μορφοποίηση.

> Σε μια πρόσφατη ανταλλαγή μηνυμάτων μεταξύ εμού και του aoiko, από τα
> μηνύματα που έστελνε, η έκδοση που ερχόταν απευθείας σε μένα έφτανε
> μια χαρά. Αντίθετα, μόνο η έκδοση που περνούσε μέσα από τη λίστα
> πάθαινε αυτό το πράμα που παρατηρούμε τόσο συχνά.

Ενδιαφέρον.  Θα το ψάξω κι άλλο αυτό το Σαββατοκύριακο, αφού συναντηθώ
και με το DJ-Art για να πούμε λεπτομέρειες περί setup της λίστας ;-)

> Οπότε δε μπορεί να φταίει μόνο το KMail. Αλλά βέβαια, μόνο με KMail
> παρουσιάζεται αυτό, οπότε δε μπορεί να φταίει μόνο ο διακομιστής του
> hellug. Η αλήθεια είναι κάπου στη μέση.

Ναι.  Ίσως το Kmail να κάνει trigger κάποιο bug αλλού.