firestarter

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Sat Jun 19 00:00:23 EEST 2004

On 2004-06-18 17:09, Michael Iatrou <m_iatrou at freemail.gr> wrote:

> Δεν είναι λίγο απόλυτο να θεωρείς πως κάθε MUA που με συγκεκριμένο
> configuration παρουσιάζει κάποιο πρόβλημα, δεν δικαιούται να θεωρείται
> "μια χαρά"; Ειδικά τη στιγμή που κατά τα άλλα κάνει όντως μια χαρά τη
> δουλειά του...

Είναι κάπως.  Δε φημίζομαι για τις ιδιαίτερα ελαστικές απόψεις μου περί
προγραμμάτων τώρα τελευταία όμως...  μπορεί να είμαι πολύ απαιτητικός
τελικά.  Από τα open source προγράμματα όμως έχω συνηθίσει να περιμένω
πιο πολλά από όλα τα άλλα.

Θα... το σκεφτώ.  Με λίγο βοήθεια από το V13 ανακάλυψα ότι τελικά το
MIME mode είναι που έχει το πρόβλημα, οπότε έχω κάποια ιδέα τι μπορεί
να φταίει.  Για να μη πρήζω εσάς, στείλτε όπως θέλετε mail.  Το πολύ
πολύ να μη διαβάζω όσα δεν είναι ok.  Και σιγά την καταστροφή δηλαδή :)

- Γιώργος