Neos sto Linux.Provlima me Sindesi sto INTERNET

Harry Michopoulos p98018 at rainbow.cs.unipi.gr
Wed Jun 9 01:01:14 EEST 2004

Εγώ θα σου έλεγα πάντως να συνδεθείς χρησιμοποιώντας το wvdial

Σου παραθέτω το δικό μου /etc/wvdial.conf  (το τηλέφωνο είναι της
panafonet από τη δωρεάν σύνδεση)
[Dialer Defaults]
Phone = 8962500000
Username = my_username
Password = my_password
New PPPD = yes
Modem = /dev/ttyS1
Baud = 115200
Init1 = AT#CLS=0
# Init2 = ATQ0 V1 E1 S0=0 &C1 &D2
ISDN = 0
Modem Type = Analog Modem

Σημ. Έχω αλλάξει το Init1 και έχω διαγράψει (βάλει σε σχόλια) το Init2.

Eάν δεν δουλεύει και παρουσιάζει περίεργα προβλήματα ενδεχομένως να
ευθύνονται οι παράμετροι που δίνονται στο modem σου.
πχ εμένα είχε ως Init1 κάτι σαν ATZ που δεν αναγνωριζόταν από το modem, με
αποτέλεσμα να μην μπορεί να συνδεθεί. Έτσι, μπήκα στα windowz και από το
log του modem βρήκα τι χρειαζόταν να χρησιμοποιήσω. Οπότε ίσως πρέπει να
κάνεις κάτι παρόμοιο.
Επίσης και το kppp δουλεύει κατά τον ίδιο τρόπο (αλλάζοντας δηλ τα init
strings στο modem commands)

--
Using Opera's revolutionary e-mail client: http://www.opera.com/m2/