Neos sto Linux.Provlima me Sindesi sto INTERNET

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Tue Jun 8 23:32:31 EEST 2004

On 2004-06-09 03:00, misterx <glitsman at yahoo.gr> wrote:
> Δυστυχως ομως διαπιστωσα οτι οι οδηγιες ειναι πραγματικα για
> πεταμα!

Δεν πειράζει.

Διάβασε το PPP-HOWTO που θα το βρεις στο www.tldp.org (φυσικά δεν έχει
σημασία και δεν υπάρχει πρόβλημα αν είσαι σε υπολογιστή που τρέχει
Windows όταν θα το διαβάσεις).

> Παρακαλω σε οποιαδηποτε πληροφορια.Ευχαριστω..........

Η ερώτηση που κάνεις έχει απαντηθεί στη λίστα πάνω-κάτω δέκα χιλιάδες
φορές.  Εμπίπτει στη γενική κατηγορία ερωτήσεων με τίτλο:

	"Πώς θα συνδεθώ στο Internet με το Linux μου;"

Κάνε ένα μικρό ψάξιμο στα archives της λίστας και κάτι θα βρεις, είμαι
σίγουρος.  Ξεκίνα εδώ:

	http://lists.hellug.gr/

- Γιώργος