gtk font problems

Stelios Asmargianakis linux at climbincrete.com
Tue Jun 8 22:32:06 EEST 2004

Γεια χαρά,

Έχαξα αρκετά στο google αφότου πειραματίστικα 2-3 ώρες....αλλά δεν βρήκα
άκρη.

Όσα προγράμματα κάνουν χρήση της GTK 1 όπως gimp, gtkam, netscape (7.1
to source apo netscape.com) μου εμφανίζουν τεράστιες γραμματοσειρες στα
μενού.

πχ το sylpheed εμφανίζει κανονικά τις γραμματοσειρές που έχω στο
sylpheedrc αλλά το μενού παραμένει τεράστιο.

Μήπως έχει κανείς αντιμετωπίσει το ίδιο και έβγαλε άκρη;

Έχω κάνει πολλά πειράματα με το .gtkrc κτλ κτλ αλλά χωρίς άκρη.
το τελευταίο που ακολούθησα χωρίς πάντα λύση είναι ένα tutorial στο
http://mlodecki.net/daniel/gtkfonts.html

Ο υπολογιστής τρέχει Debian testing Sarge.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων

--
Stelios A.
www.climbincrete.com