gtk font problems

Stelios Bounanos sb at dial.pipex.com
Wed Jun 9 03:16:41 EEST 2004

 > Γεια χαρά,
 > Έχαξα αρκετά στο google αφότου πειραματίστικα 2-3 ώρες....αλλά δεν βρήκα
 > άκρη.

 > Όσα προγράμματα κάνουν χρήση της GTK 1 όπως gimp, gtkam, netscape (7.1
 > to source apo netscape.com) μου εμφανίζουν τεράστιες γραμματοσειρες στα
 > μενού.

 > πχ το sylpheed εμφανίζει κανονικά τις γραμματοσειρές που έχω στο
 > sylpheedrc αλλά το μενού παραμένει τεράστιο.

Πρώτον, είσαι σίγουρος οτι δεν γράφει κανείς πάνω στο .gtkrc? Σε
debian sid με gnome2.6, το .gtkrc είναι autogenerated και κάνει
include το .gtkrc-1.2-gnome2 που κάνει include το .gtkrc.mine, που
περιέχει όλες τις ρυθμίσεις.

 > Μήπως έχει κανείς αντιμετωπίσει το ίδιο και έβγαλε άκρη;

 > Έχω κάνει πολλά πειράματα με το .gtkrc κτλ κτλ αλλά χωρίς άκρη.
 > το τελευταίο που ακολούθησα χωρίς πάντα λύση είναι ένα tutorial στο
 > http://mlodecki.net/daniel/gtkfonts.html

Χμμ, το παρακάτω δουλεύει εδώ:

style "default"
{
  fontset="-*-lucida-medium-r-*-*-14-*-*-*-*-*-*-*"
}

widget_class "*" style "default"

Επίσης, με gtk1 και άλλα Χ apps μπορείς να χρησιμοποιήσεις και truetype
γραμματοσειρές, φυσικά χωρίς antialiasing, αν εγκαταστήσεις το πακέτο
x-ttcidfont-conf.

 > Ο υπολογιστής τρέχει Debian testing Sarge.

 > Ευχαριστώ εκ των προτέρων

Rgds,
/-sb.