OpenOffice problem

John Kostaras jkost at ergoway.gr
Wed Jun 2 14:04:46 EEST 2004

Το επανεγκατέστησα με την επιλογή -net. Τώρα και πάλι ως root δουλεύει ΟΚ,
ως user όμως τα μενού κλπ. χρησιμοποιούν μια γραμματοσειρά με μεγάλο
kerning)(?) με αποτέλεσμα να γράμματα να είναι πολύ αραιά.
Το αρχικό μου ερώτημα παραμένει. Που λοιπόν ορίζονται τα fonts που
χρησιμοποιεί το OpenOffice για τα μενού, διαλογικά παράθυρα κλπ.;