OpenOffice problem

Dimitrios P. Bouras dbouras at hol.gr
Wed Jun 2 14:38:21 EEST 2004

Αρχικό μήνυμα από  John Kostaras <jkost at ergoway.gr>:
> Το επανεγκατέστησα με την επιλογή -net. Τώρα και πάλι ως root δουλεύει ΟΚ,
> ως user όμως τα μενού κλπ. χρησιμοποιούν μια γραμματοσειρά με μεγάλο
> kerning)(?) με αποτέλεσμα να γράμματα να είναι πολύ αραιά.

 Δεν ξέρω αν αυτό που έχω να πω δίνει λύση στο πρόβλημά σου,
 αλλά επιθυμώ να γίνει index στα archives με τη λέξη "kerning",
 οπότε, here goes:

 Αν έχετε εγκαταστήσει τα core TrueType fonts της "έξω απο 'δώ",
 βεβαιωθείτε ότι είναι ΑΠΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΜΕΝΟ το font replacement
 στα settings όλων των εκτυπωτών που χρησιμοποιείτε, μέσω του
 spadmin. Μετά "rm -f /opt/OpenOffice.org/share/psprint/pspfontcache"
 και "τρέξτε" μια φορά το ΟΟο ως "root". Η εξήγηση είναι κάπως μεγάλη,
 αλλά εν συντομία: υπάρχει mismatch ανάμεσα στα font-metrics των
 built-in core fonts (Helvetica, Times, Courier) και αυτών που κάνουν
 replace (Arial, Times New Roman, Courier New), με αποτέλεσμα
 το kerning τόσο στην οθόνη όσο και στον εκτυπωτή να είναι λάθος.

 My 2 cents worth,
 με την καλησπέρα μου,

 Δημήτρης