Mono Ellinika

Λουκάς Σταμέλλος potmos at myqnet.gr
Wed Jul 14 00:27:51 EEST 2004

Στις Τρι 13 Ιουλ 2004 10:18, ο/η Theodoros V. Kalamatianos έγραψε:
> As einai kala autoi pou metafrazoun me> ta diafora hmi-epishma leksika (tou OTE kai alla) ana xeiras.
Γενικώς, άμα είναι να μεταφράζεις με *οποιοδήποτε* λεξικό ανά χείρας... κλάφ' τα Χαράλαμπες... :)
Όπως εκείνο το "Αρχικοποίηση" !!! Κάθε φορά που ξεκινάει το KDE νιώθω σαν να πέτυχε τον στόχο του (βλ. το μάτι μου) αριστοτέχνης σφενδονιστής από τα 2 μέτρα...
Φιλικά,
Λουκάς
Υ.Γ. Αλήθεια, από πού μπορώ να το αλλάξω αυτό;