Κληρονομικότητα δικαιωμάτων σε αρχεία...

Yannis Kotsinos zookie at med.auth.gr
Sat Jan 10 09:16:15 EET 2004

On Saturday 10 January 2004 06:48, Aggelos Economopoulos wrote:

> ΟΚ, πως? 8)
>
> Ρωτάω γιατί σύμφωνα με το [1], τα permissions του νέου αρχείου είναι το
> intersection του default acl και του creation mode και δεν είδα πουθενά
> να αναφέρει ότι μπορείς να κανεις inherit το mask.Υπάρχει κάποιος άλλος
> τρόπος ή υποθέτεις ότι θέλει μόνο να περιορίσει τα permissions (λέει ότι
> τον ενδιαφέρει το sharing, γιά αυτό υποθέτω ότι θέλει να χαλαρώσει τα
> perms)?

Το δεύτερο, το πρώτο νομίζω (knowledgemasked) ότι μόνο με τη χακιά που
πρότεινες μπορεί να γίνει. Τα ACLs, όπως σωστά επισήμανες, απλά επεκτείνουν
τα classic permissions, αλλά το γεγονός ότι μπορεί να κληρονομούνται νομίζω
ότι λύνει το χρηστικό τουλάχιστον πρόβλημα (προσθέτοντας όμως το πρόβλημα
του backup των).

> Άγγελος

> [0] συνήθως το μέγεθος της αμάθειάς σου :-)

/s/μέγεθος/scope ;)

--
"To err is human, to forgive, beyond the scope of the Operating System"
Yannis Kotsinos, running FreeBSD 5.2-RC, up 34 mins