Κληρονομικότητα δικαιωμάτων σε αρχεία...

Aggelos Economopoulos aoiko at cc.ece.ntua.gr
Sat Jan 10 06:48:36 EET 2004

On Saturday 10 January 2004 04:56, Yannis Kotsinos wrote:

> Σύμφωνα με ένα άρθρο που είχα διαβάσει στο Linux Magazine του Νοεμβρίου
> γίνεται:
>
> <quote>
> By default, files and directories do not have any EAs or ACLs. However, you
> can set a default ACL on a directory and then all files and directories
> created within that directory inherit its ACL.
> </quote>

Χμμ, υπάρχει και default acl, ε; (μαθαίνεις κάτι κάθε μέρα[0])

> Στο τέλος του άρθρου έχει link στο [0] που απ' ότι βλέπω έχει ένα link στο
> [1] που απ' ότι βλέπω έχει αναλυτικές οδηγίες για το πως να κάνεις αυτό που
> ζήτας σε ένα dir.

ΟΚ, πως? 8)

Ρωτάω γιατί σύμφωνα με το [1], τα permissions του νέου αρχείου είναι το
intersection του default acl και του creation mode και δεν είδα πουθενά να
αναφέρει ότι μπορείς να κανεις inherit το mask. Υπάρχει κάποιος άλλος τρόπος
ή υποθέτεις ότι θέλει μόνο να περιορίσει τα permissions (λέει ότι τον
ενδιαφέρει το sharing, γιά αυτό υποθέτω ότι θέλει να χαλαρώσει τα perms)?
Γιάννη (Στοΐλη)?

Άγγελος

[0] συνήθως το μέγεθος της αμάθειάς σου :-)