Κληρονομικότητα δικαιωμάτων σε αρχεία...

Yannis Kotsinos zookie at med.auth.gr
Sat Jan 10 04:56:41 EET 2004

On Friday 09 January 2004 13:14, Giannis Stoilis wrote:

> Λίγο κουλό μου φαίνεται για ένα project < 1 ΜΒ... Καλύτερη λύση δεν
> παίζει; Με ACLs μπορώ να κάνω τίποτα;

Σύμφωνα με ένα άρθρο που είχα διαβάσει στο Linux Magazine του Νοεμβρίου
γίνεται:

<quote>
By default, files and directories do not have any EAs or ACLs. However, you
can set a default ACL on a directory and then all files and directories
created within that directory inherit its ACL.
</quote>

Στο τέλος του άρθρου έχει link στο [0] που απ' ότι βλέπω έχει ένα link στο
[1] που απ' ότι βλέπω έχει αναλυτικές οδηγίες για το πως να κάνεις αυτό που
ζήτας σε ένα dir.

[0] http://acl.bestbits.at/
[1] http://www.suse.de/~agruen/acl/chapter/fs_acl-en.pdf

--
"To err is human, to forgive, beyond the scope of the Operating System"
Yannis Kotsinos, running FreeBSD 5.2-RC, up 28 mins