debian problems

basilis bts at the.forthnet.gr
Fri Jan 9 11:40:14 EET 2004

Hello Vasilis,

Friday, January 9, 2004, 12:46:36 AM, you wrote:

VV>   Άσχετο:  e-mail  μήνυμα με justified κείμενο πρώτη φορά βλέπω...
VV> αλλά  μάζεψε λίγο το πλάτος γιατί στο quoting ξεφεύγει αμέσως στις
VV> 80 στήλες.

   thebat!  rulez.. ;-) Έβαλα το wrapping από το 78 στο 70 - ελπίζω να
διορθώθηκε το πρόβλημα.

VV>   Θέλεις  οπωσδήποτε τα πακέτα msttcorefonts και x-ttcidfont-conf,
VV> αλλιώς  δεν πρόκειται να δεις προκοπή με ελληνικές γραμματοσειρές.
VV> Επίσης   βάλε   το  mozilla-xft  για  να  δουλεύει  ο  mozilla  με
VV> fontconfig, και θα είσαι εντάξει.

   Ήβρα το φως μου!! Thienx!!

VV>   Αν  έχεις την 9200SE, πιθανώς να χρειάζεται μια επιπλέον ρύθμιση
VV> για να τη δει [0], με τον radeon οδηγό φυσικά. Επίσης, προτείνεται
VV> να  βάλεις  τα  XFree86  4.3.0 από το experimental, τα 4.2.1 έχουν
VV> μπαγιατέψει αρκετά πλέον...

   Για  να πω την αμαρτία μου, το συγκεκριμένο μηχάνημα το χρησιμοποιώ
ως  server  -router  -  firewall  για  να βγαίνω από δύο διαφορετικούς
ορόφους  στο  ίντερνετ  και  στο  wireless  της θεσσαλονίκης, οπότε τα
xwindows  δεν  με  καίνε  και  τόσο  πολύ.  Προς  το παρόν προτιμάω να
παραμείνω  στο 4.2.1, και αφού πάρω backups και ξεκουραστώ λίγο από τα
συνεχή upgrades, θα παίξω περαιτέρω.. ;-)

VV>   Μπαίνουν  οι οδηγοί της ATI με alien χωρίς προβλήματα. Μόνο καλή
VV> ιδέα  είναι  να  κάνεις  ένα  divertion  για να μη προσπαθήσουν να
VV> γράψουν   πάνω   σε  ένα  υπάρχον  αρχείο:  dpkg-divert  --package
VV> fglrx-glc22            --rename           \           	--divert-to
VV> /usr/X11R6/lib/libGL.so.1.2.xfree86            \            	--add
VV> /usr/X11R6/lib/libGL.so.1.2

   That  seems  greek  to me, but I will rtfm.. ;-) Επίσης, παρατήρησα
ότι στo dpkg-reconfigure δέχεται πλέον την κάρτα μου ως ati ύστερα από
τη μετάβασή μου στον kernel 2.6..

VV>   Μου  βρωμάει  ότι  δεν έχεις ενεργοποιημένο DMA για τους δίσκους
VV> σου.  man hdparm, και αν όντως είναι έτσι μάλλον πας για καινούριο
VV> πυρήνα... ευκαιρία να βάλεις τον 2.4.24 που μόλις βγήκε. ;^)

   Mην  με  ρωτήσεις  πώς  και  γιατί,  αλλά  το hdparm δεν υπήρχε στο
σύστημά  μου..  ;-/  Μόλις  το  έκανα  apt-get install και θα κάνω τις
δέουσες αλλαγές. Αν συναντήσω προβλήματα, θα επανέλθω.

   Τα  σημαντικότερα  επιτέλους  δουλεύουν στον υπολογιστήρα μου.. Ένα
σημαντικότατο  πρόβλημα  μου  απέμεινε  και  το περιγράφω σε ξεχωριστό
μήνυμά  μου  (το  αποστέλλω  εντός 10 λεπτών). Αν θέλεις, ρίξε του μια
ματιά σε παρακαλώ και πες μου τη γνώμη σου..

   Ααα,  παρεμπιπτόντως,  έχω τον 2.6 πυρήνα.. ;-) Έφαγα το παλούκι με
τα modutils, αλλά τελικά κάθησε όμορφα πάνω από το 2.4.22.. ;-)

   Αnyway, ευχαριστώ πολύ για το feedback!

--
Best regards,
 Basilis                            mailto: bts at panafonet.gr