Wireless Network

basilis bts at the.forthnet.gr
Thu Jan 8 13:11:59 EET 2004

Hello Manolis,

   Ιδιαίτερα  καθυστερημένη  η  απάντησή  μου, αλλά καθότι δεν είδα να βγαίνει
τελικά άκρη, έστω και αργά είπα να μιλήσω κι εγώ.. ;-)

   Στην  ταράτσα  του  σπιτιού  μου τρέχω ένα custom linux (mikrotik) με τρεις
wireless  pci  κάρτες  με  atheros chipset. Υποστηρίζουν και b και g, αλλά εγώ
τρέχω  μόνο b. Φίλος μου στον πειραιά τρέχει εδώ και κανά χρόνο linux με prism
pcmcia κάρτες (με τον κατάλληλο αντάπτορα για pci slot).

   Υπάρχει σίγουρα υποστήριξη για wireless κάρτες στο λίνουξ, και μάλιστα πολύ
καλή.  Δυστυχώς  περισσότερες λεπτομέρειες δεν ξέρω, καθότι ασχολήθηκα μόνο με
τις  atheros,  τις  οποίες  το  mikrotik  βλέπει  κατευθείαν. Πάντως, 1000% αν
κάποιος   κάνει   μια   σχετική   ερώτηση   στο   forum   του  awmn  θα  πάρει
κατατοπιστικότατη απάντηση, καθότι πολύς κόσμος εκεί τρέχει λίνουξ.

   Κι  εγώ  προσανατολίζομαι να αλλάξω το configuration μου σε prism + debian,
αλλά  περιμένω  να  ζεστάνει  πρώτα  λίγο  ο  καιρός πριν αρχίσω να τρέχω στις
ταράτσες.. ;-)

--
Best regards,
 Basilis                            mailto: bts at panafonet.gr