[Fwd: [Open-source] C++ & Java Guides]

John Tsiombikas (Nuclear / the Lab) nuclear at siggraph.org
Thu Feb 5 17:49:55 EET 2004

Giannis Stoilis wrote:
> [...]

Eriksa mia matia sta anothen notes gia C++ kai prepei na toniso oti einai
aparadekta, kai me para polla lathoi, tha steilo kai email ston idio me
leptomeries aplos eipa na proidopoiiso mias kai egine post edo na min to
diabasei kanenas pou prospathei na mathei C++ dioti einai entelos paraplanitiko.

-- Nuclear / the Lab --