[SOLVED] Στήνοντας ένα παλαβό δίκτυο που τα 'χει όλα

Nicholas Dionysopoulos nikosdion at yahoo.gr
Wed Feb 4 15:10:27 EET 2004

Σταμάτης Κεκές wrote:

> To default route einai o host - router pou analamvanei na dromologisei
> ta paketa pou den anikoun sto sto topiko subnet.
> Etsi loipon apla vazontas defaultroute stous hosts, kai fysika ena
> echo "1" > /proc/sys/net/ipv4/ip_forward einai arketo na mporeseis na
> kaneis ping apo to ena subnet sto allo.
> Min mplexteis me to netfilter. Meta efoson ayto sou doulepsei kai
> theleis na exeis internet to psaxneis me to netfilter pos tha kaneis nat.
> Filika
>  Stamatis

Α! Έχεις απόλυτο δίκιο! Όταν είχα σπίτι μου ένα PC να μοιράζει το
Internet (Internet = εξωτερικό δίκτυο) το έβαζα default route στους
υπολογιστές-πελάτες (που ανήκαν στο τοπικό δίκτυο). Το NAT (masquerade)
που είχε απάνω ήταν μόνο και μόνο επειδή στο internet η διεύθυνση
192.168.0.x δεν δρομολογείται στο PC μου από τους routers του ISP, οπότε
έπρεπε η IP των πακέτων να ήταν η IP που μου έδεινε ο ISP στο σερβεράκι
μου. OK, το έπιασα! Οπότε βάζω [SOLVED] σε αυτό το thread, πιστεύω να
μην αντιμετωπίσω κανένα πρόβλημα. Χίλια ευχαριστώ για την βοήθεια!

--
Νικόλαος Διονυσόπουλος
Dipl.-Ing. Μηχανολόγος Μηχανικός