[Fwd: [Open-source] C++ & Java Guides]

Giannis Stoilis giannis at stoilis.gr
Wed Feb 4 08:37:22 EET 2004

-------- Original Message --------
Subject: [Open-source] C++ & Java Guides
Date: Wed, 4 Feb 2004 00:00:54 +0200
From: Konstantinos Margaritis <markos at debian.gr>
To: open-source at grnet.gr

Γεια σε όλους,
   Πρόσφατα χρειάστηκε να ετοιμάσω κάποιες εισαγωγικές σημειώσεις για
τις γλώσσες προγραμματισμού C++ και Java για τους μαθητές του ΙΕΚ
όπου διδάσκω αυτές τις γλώσσες. Επειδή γενικά άκουσα καλά λόγια,
πιστεύω ότι ίσως να φανούν και αλλού χρήσιμες. Φυσικά η άδεια
διανομής είναι GNU FDL πράγμα που σημαίνει ότι μπορείτε να επέμβετε
και να αλλάξετε ό,τι θέλετε (με τους περιορισμούς της FDL)!
Στο επόμενο εξάμηνο, μάλλον θα προσθέσω και Swing, ίσως περισσότερο
JDBC και (θα ήθελα) Java3D!
   Ξαναλέω ότι δεν είναι βιβλία, απλώς εισαγωγικές σημειώσεις (~75
σελίδες Java και ~45 σελίδες C++). Φυσικά, η κριτική ευπρόσδεκτη! Οκ,
ορίστε το link:

http://people.debian.org/~markos/guides/

Επειδή δεν έχω φτιάξει κάποια σελίδα της προκοπής, νομίζω ότι θα ήταν
καλή ιδέα να ανέβουν στα downloads του ellak.gr.

Κώστας