microsoft impartial informations

Manolis Christodoulou mchris at pel.forthnet.gr
Thu Dec 16 23:23:42 EET 2004

fs wrote:

> Με σημαντική εξαίρεση τα visual basic macros δεν έχω δει κάτι ιδιαίτερο
> που το openoffice δεν κάνει. Φυσικά, σε κάποια γραφεία τα visual basic
> macros είναι το κυρίως μέρος των excel εφαρμογών τους.

Το OpenOffice.org έχει macros, StarBasic λέγεται η γλώσσα και είναι κατά
το μεγαλύτερο μέρος ίδια με την visual basic. Και επι πλέον, από το
μάρτιο και μετά (2.0) θα μπορούμε να φτιάχνουμε macros σε όποια από τις
παρακάτω γλώσσες επιθυμούμε:
StarBasic
JavaScripy (Rhino)
Python (Jython)
BeanShell (Java)

Ε τι άλλο να ζητήσει κανείς;

--
    /"\
    \ /    ASCII RIBBON CAMPAIGN - AGAINST HTML MAIL

Manolis Christodoulou MD.
http://users.forthnet.gr/pel/mchris/

mailto:mchris at pel.forthnet.gr (Default)
mailto:drael21 at icqmail.com ICQ# 41895329