microsoft impartial informations

fs admin at www0.org
Fri Dec 17 01:30:00 EET 2004

On Thu, 16 Dec 2004 23:23:42 +0200, Manolis Christodoulou wrote:

> Το OpenOffice.org έχει macros, StarBasic λέγεται η γλώσσα και είναι κατά
> το μεγαλύτερο μέρος ίδια με την visual basic. Και επι πλέον, από το μάρτιο
> και μετά (2.0) θα μπορούμε να φτιάχνουμε macros σε όποια από τις παρακάτω
> γλώσσες επιθυμούμε: StarBasic
> JavaScripy (Rhino)
> Python (Jython)
> BeanShell (Java)
>
> Ε τι άλλο να ζητήσει κανείς;

Το γνωρίζω ότι έχει scripting support το sun office. Αλλά μιλούσα κυρίως
για το συνηθισμένο "έχω 3000 .xls's στο σκληρό από τον προηγούμενο, τον
προ-προηγούμενο και προ-προ-προηγούμενο της θέσης μου στη δουλειά μου με
visual basic macros πολλών σελίδων και γνωρίζω ελάχιστα από visual basic
για να κάνω μεγάλες αλλαγές ή να τα ξαναγράψω ή απλά βαριέμαι να το
ξανακάνω".