microsoft impartial informations

fs admin at www0.org
Thu Dec 16 20:53:12 EET 2004

On Thu, 16 Dec 2004 19:06:50 +0200, dourou wrote:

> Το ουσιαστικό πρόβλημα είναι το migration απο windows software σε open
> source κτλ.
>
> oi perissoteres etairies xrhsimopoioun office 97 gia aplh xrhsh... to
> crossoveroffice mia xara douleia kanei... poios eipe oti to office 8elei
> windows???

Με σημαντική εξαίρεση τα visual basic macros δεν έχω δει κάτι ιδιαίτερο
που το openoffice δεν κάνει. Φυσικά, σε κάποια γραφεία τα visual basic
macros είναι το κυρίως μέρος των excel εφαρμογών τους.

Προσωπικά επιμένω πως η υποστήριξη εφαρμογών για linux είναι το μοναδικό
ουσιαστικό πρόβλημα μιας και είναι το μόνο που δεν λύνεται αν κάτσεις το
κ^Βμυαλό σου κάτω να μάθεις πέντε πράγματα.

-fs