τα παιδία παίζει

Giannis Beredimas mperedim at ceid.upatras.gr
Tue Dec 14 03:56:02 EET 2004

Giorgos Keramidas wrote:

>1. Μπορεί να φταίει ότι είναι το πιο ανώριμο λειτουργικό που έχω δει.

Περί ορέξεως κολοκυθόπιτα :P

>2. Μπορεί να φταίει η λειψή του τεκμηρίωση, που φαίνεται χαρακτηριστικά όταν ψάξεις manpage για το revdep-rebuild και δεις ότι το υπάρχον
>`δείγμα' manpage υποστηρίζει αυτάρεσκα ότι είναι "informative" τη στιγμή που η μόνη πληροφορία που σου παρέχει είναι ακριβώς η ίδια με το:
>
>	% man anyparkto
>	No manual entry for anyparkto

http://www.google.com/search?q=revdep-rebuild&start=0&start=0&ie=utf-8&oe=utf-8&client=firefox&rls=org.mozilla:en-US:unofficial
1st result:
http://www.gentoo.org/doc/en/gentoolkit.xml

Αντιλαμβάνομαι και δέχομαι ως απόλυτα φυσικό η πρώτη κίνηση να είναι το
"man foo" και να αποτελεί πρόβλημα η απουσία του documentation από τη
φυσική του θέση, αλλά δεν είναι και τόσο τραγικά τα πράγματα πια.

>3. Μπορεί να φταίει που το emerge sync σου ζητάει "να μην κάνεις synchronize πάνω από μια φορά τη μέρα, αλλιώς θα σου κόψουμε τα πόδια
>αλήτη, μπάσταρδε που μας φορτώνεις τους servers".

Μπορεί ... αναρωτιέμαι πάντως γιατί κάποιος που καταγγέλει ως βασικό
πρόβλημα του gentoo ότι "δε θα το έβαζε ποτέ σε production server γιατί
είναι ανώριμο" θα έκανε "emerge sync" κάθε 3 ώρες (ίσως για να βάλει το
kde 3.3.2; :-P).

Δεν λέω ότι είναι καλύτερο από το debian, δε λέω καν ότι είναι
καταλληλότερο για production servers (και production γενικώς), δε λέω
ότι είναι το τελευταίο βήμα στο μονοπάτι μετά το Debian, δεν λέω ότι το
Portage είναι καλύτερο από το Ports, δε λέω ότι το emerge είναι καλύτερο
από το apt-get (προσφέρει  περισσότερες δυνατότητες, αλλά αυτό δεν είναι
κατ' ανάγκη καλό), αλλά έλεος ρε παιδιά, το τρέχω εδώ και αρκετούς
μήνες, επιλεκτικά με "~x86" πακέτα, σπαταλώντας ο αμαρτωλός (ούτως ή
άλλως άχρηστα) CPU cycles κάνοντας compile τα πάντα (including
openoffice, firefox, thunderbird! γιατί όχι αφού μπορώ να το κάνω εύκολα
με μια εντολή;) και μάλιστα στο laptop μου (δυο φορές αμαρτωλός ... ή
μάλλον μιάμιση, καθότι κάνω cross-compile στον server που επίσης τρέχει
gentoo). Έχω τρέξει το "emerge -pvuD world" αμέτρητες φορές χωρίς κάποιο
ιδιαίτερο πρόβλημα (π.χ. να κλειδώσω τον εαυτό μου εκτός ;-)). Και τέλος
πάντων, άμα είναι ελαττωματικό ένα ebuild (όπως λέμε "είναι ελαττωματικό
ένα debian package") δεν αρχίζω να λέω τι ηλίθιο που είναι το debian,
άντε να βρίσω τον package maintainer.

My 2 c και χωρίς διάθεση για flamewar (σιγά μη με πιστέψεις τώρα :)).

Χαιρετώ,
Γιάννης