τα παιδία παίζει

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Tue Dec 14 01:06:09 EET 2004

On 2004-12-13 23:24, Dimitris Moraitis <dim_m at users.sourceforge.net> wrote:

> Μήπως μπορεί κανείς να καθορίσει τους λόγους που οδηγούν στο μονοπάτι
> που φεύγει από το Gentoo? Επειδή ειλικρινά δεν τους έχω βρει ακόμα και
> έχω την αίσθηση ότι το Gentoo είναι το τελευταίο βήμα της διαδρομής
> που περιγράφεις.

1. Μπορεί να φταίει ότι είναι το πιο ανώριμο λειτουργικό που έχω δει.

2. Μπορεί να φταίει η λειψή του τεκμηρίωση, που φαίνεται χαρακτηριστικά
όταν ψάξεις manpage για το revdep-rebuild και δεις ότι το υπάρχον
`δείγμα' manpage υποστηρίζει αυτάρεσκα ότι είναι "informative" τη στιγμή
που η μόνη πληροφορία που σου παρέχει είναι ακριβώς η ίδια με το:

	% man anyparkto
	No manual entry for anyparkto

3. Μπορεί να φταίει που το emerge sync σου ζητάει "να μην κάνεις
synchronize πάνω από μια φορά τη μέρα, αλλιώς θα σου κόψουμε τα πόδια
αλήτη, μπάσταρδε που μας φορτώνεις τους servers".

Πολλά μπορεί.

Το θέμα είναι να μάθεις όλους τους λόγους;

Αντε και τους έμαθες.  Θα αλλάξει κάτι;

Γιατί έχω άμα θες μια λίστα με πολλούς, αλλά δεν έχω όρεξη για ΑΛΛΟ ΕΝΑ
flamewar.