τα παιδία παίζει

Φρίξος Κοψαχείλης tachyon at vivodinet.gr
Mon Dec 13 19:04:45 EET 2004

O/H Manolis Christodoulou έγραψε:

> Δεν έχεις άδικο, αλλά δεν είναι δυνατόν να στήσω 20 διανομές για να έχω
> γνώμη. Απλώς θέλω να πω ότι η Debian είναι τόσο Bloated, 7 cd ειναι
> νομίζω, που εκ των πραγμάτων, όταν θα καταφέρουν κα κάνουν stable την
> επόμενη έκδοση, ήδη τα μισά πράγματα μέσα θα είναι outdated. Αυτό δεν
> χρειάζεται να έχω στήσει debian για να το ξέρω. Είναι κάτι σαν νόμος της
>  φύσης.

Σύμφωνοι, αλλά αυτό ισχύει σε περίπτωση που θες να στήσεις server. Και
μάλιστα server με υψηλές απαιτήσεις αξιοπιστίας (=failure is not an option).

Όπως ειπώθηκε και παραπάνω, η testing εκδοχή του Debian είναι υπεραρκετή
για υπολογιστή γραφείου. Και δε χρειάζεσαι να εγκαταστήσεις και τα 7 CD.
Αυτό που ουσιαστικά κάνουν οι υπόλοιπες διανομές και έχουν (μεταξύ
άλλων) release cycle της τάξης του μήνα εώς τριμήνου καθώς και μικρό
-σχετικά- installation medium footprint - 1 με 2 CD, είναι η επιλογή.
(βέβαια τo Fedora έρχεται σε 4...) Κάποιοι βάζουν KDE, κάποιοι Gnome,
κάποιοι OpenOffice, κάποιοι KOffice κλπ. Στο debian, στα δίνει όλα και
σε αφήνει να επιλέξεις.

Αλήθεια, κανένα *BSD δοκίμασες? ;->
--
Frixos "I/We/Gaia" Kopsachilis