τα παιδία παίζει

Manolis Christodoulou mchris at pel.forthnet.gr
Mon Dec 13 18:07:08 EET 2004

Φρίξος Κοψαχείλης wrote:
> Μετα συγχωρήσεως, αλλά δεν έχεις ιδέα τι σημαίνει Debian.
> Είναι σαφώς το καλύτερα οργανωμένο GNU/Linux (call me APT, developer
> directives). Θα το χρησιμοποιούσα εάν δεν ήμουν ερωτευμεένος με το
> Gentoo...

Δεν έχεις άδικο, αλλά δεν είναι δυνατόν να στήσω 20 διανομές για να έχω
γνώμη. Απλώς θέλω να πω ότι η Debian είναι τόσο Bloated, 7 cd ειναι
νομίζω, που εκ των πραγμάτων, όταν θα καταφέρουν κα κάνουν stable την
επόμενη έκδοση, ήδη τα μισά πράγματα μέσα θα είναι outdated. Αυτό δεν
χρειάζεται να έχω στήσει debian για να το ξέρω. Είναι κάτι σαν νόμος της
  φύσης.

--
    /"\
    \ /    ASCII RIBBON CAMPAIGN - AGAINST HTML MAIL

Manolis Christodoulou MD.
http://users.forthnet.gr/pel/mchris/

mailto:mchris at pel.forthnet.gr (Default)
mailto:drael21 at icqmail.com ICQ# 41895329