τα παιδία παίζει

DJ Art djart at linux.gr
Mon Dec 13 19:19:13 EET 2004

On Monday 13 December 2004 18:07, Manolis Christodoulou wrote:
> Δεν έχεις άδικο, αλλά δεν είναι δυνατόν να στήσω 20 διανομές για να
> έχω γνώμη.

Είναι δυνατόν.

> Απλώς θέλω να πω ότι η Debian είναι τόσο Bloated, 7 cd

Χμ, Debian και CDs είναι ασυμβίβαστο.
Βασικά, αν έχεις dial-up και θέλεις να βάλεις Debian, πάρε καλύτερα και
κάνε το Knoppix hard disk install (και όοοοοοοταν θές upgrades θα
κατεβάζεις απλώς το latest knoppix).
Αν έχεις μόνιμη σύνδεση ή έστω πρόσβαση σε μόνιμη/γρήγορη σύνδεση
(δουλειά/Πανεπιστήμιο), τότε δεν θα έχεις κανένα πρόβλημα.
Θα κάνεις net-install το Debian και θα εγκαταστήσεις τα πάντα από το
δίκτυο.

> ειναι νομίζω, που εκ των πραγμάτων, όταν θα καταφέρουν κα κάνουν
> stable την επόμενη έκδοση, ήδη τα μισά πράγματα μέσα θα είναι
> outdated.

Κοίτα, επειδή δεν βλέπω να έχεις όρεξη να περάσεις μια βόλτα από το
debian.org ή από το debian.gr:

Υπάρχουν 3 Debian:

- stable (αυτό το outdated πράγμα που ξέρεις ήδη)
- testing (αυτο που "θα καταφέρουν να κάνουν stable στην επόμενη
έκδοση")
- unstable

Ο Debian user "παρακολουθεί" μονίμως ένα από αυτά και βάζει τα upgrades.

Αν βάζεις τα upgrades του testing, θα έρθει μια μέρα που αυτομάτως θα
αποκτήσεις stable χωρίς να κάνεις τίποτα!

Τα upgrades είναι σχεδόν καθημερινά και για αυτόν ακριβώς το λόγο όταν
μιλάμε για Debian σχεδόν ποτέ δε μιλάμε για 7 CDs, παρά μόνο για
Internet connection.

> Είναι κάτι σαν νόμος της φύσης.

Οι νόμοι της φύσης δεν ισχύουν για το Debian. Αυτό έχει ξεφύγει προ
πολλού ;)

--
Kyritsis Athanasios <djart at linux.gr>
Q: Εθελοντής ή θεατής ?