kiss dvd player ελληνικά fonts

fs admin at www0.org
Thu Dec 9 16:32:01 EET 2004

On Wed, 08 Dec 2004 09:25:36 +0200, DJ Art wrote:

> Ναι, αλλά δίνει μόνο τα kernel patches. Τί θα την πείραζε να δώσει και τα
> mplayer patches ?
> Εντάξει, υπάρχει πάντα το ενδεχόμενο να μην έχει χρησιμοποιήσει ολόκληρο
> τον mplayer, αλλά μόνο ένα κομμάτι του (π.χ. το subtitles code).

Ναι εντάξει για να μη μαλώνουμε να σου πω την αλήθεια δεν γνωρίζω αν έχει
όντως αυτή τη στιγμή που μιλάμε διορθωθεί το gpl.zip εκτός βέβαια και αν
έχουν βγάλει το subtitle code που όντως έχω την εντύπωση ότι για αυτό
μιλάμε.

Αυτό που γνωρίζω είναι ότι το επόμενο firmware(που στην προκειμένη
περίπτωση αποτελείται από linux kernel+λογισμικό) για τα περισσότερα kiss
θα περιέχει νέο subtitle code από άλλη πηγή ή πιθανόν εσωτερική δουλειά.

Παρεμπιπτόντως για όσους έχουν kiss να αναφέρω επείδη δοκίμασα μια alpha
έκδοση από έναν inside tester, αυτή τη φορά το κάναν σωστά και θα έχουμε
ελληνικά στα divx σε ότι γλώσσα θέλουμε (αλλά αν πετύχετε πουθενά κάποια
alpha μην την χρησιμοποιήσετε διότι δεν υποστηρίζει όλα τα codecs)

-fs