kdm failure

Argiris Mokios amok at auth.gr
Wed Dec 8 08:12:47 EET 2004

Καλημέρα,

εδώ και  δυο μέρες όταν κάνω boot σε suse 9.1 pro, φτάνω μέχρι το σημείο
που ετοιμάζεται να περάσει από verbose στην splashscreεn για login κι
ενω δείχνει
με γραφικά το ρολόϊ που φορτώνει, με πετάει σε CLI για login.
Όταν πάω να τρέξω ως root kdm μου λέει command not found.(xdm τρέχει)
Με startx μπαίνει κανονικά στα Xwindows(KDE3.3.1a). Δεν βγάζω άκρη!!!!!!!!
Είμαι ανοιχτός σε προτάσεις αντιμετώπισης.

Υ.Γ. Την τελευταία φορά που δούλευε σωστά το σύστημα έβαλα κάτι fonts
αλλά δεν φαντάζομαι ότι έχει σχέση.