kiss dvd player ελληνικά fonts

DJ Art djart at linux.gr
Wed Dec 8 09:25:36 EET 2004

On Wednesday 08 December 2004 04:13, fs wrote:
> χωρίς κάποιο εκτενές debate που αποδεικνύει ότι η kiss είχε
> σκοπιμότητα και δόλο και όχι απλά μία παρατυπία και μετά να γυρίζεις

Δεν είπε κανείς ότι σώνει και καλά η kiss είχε δόλο, απλώς είναι τελικά
μάλλον θέμα νοοτροπίας από πλευράς της κάθε KISS.
Καλώς ή κακώς, αφού είναι GPL ο mplayer, ας το σεβαστούν, αλλιώς ας
διάλεγαν άλλον media player.

Και στο κάτω κάτω, γιατί να μην υποβάλουν υπό την GPL τα patches που
έκαναν στον mplayer ? Μπορεί να έκαναν κάτι καλό και να επωφεληθούμε
ακόμα κι εμείς στα PCs.
Αν έβγαζαν GPL τις αλλαγές τους θα είχαν όλων την εκτίμηση και ίσα ίσα
που θα τους διαφημίζανε και οι ίδιοι οι mplayer developers.

Αυτή η "παρατυπία" αν ήταν ο mplayer propretiary θα οδηγούσε σε σειρά
από δίκες.

> και να λες "ε, ας κάνουμε την άδεια lgpl να μην χρειάζεται αυτό" τότε

Εγώ εξακολουθώ να νομίζω πως η LGPL δεν δίνει στην κάθε KISS αυτό το
δικαίωμα. Θα της έδινε το δικαίωμα απλώς να κάνει link LGPL library με
proprietary λογισμικό.

> μόνο ως "αδειολαγνοία" το εκλαμβάνω από τη στιγμή που αν απλώς κάνεις
> μόκο και δεν κάνεις μήνυση είναι ακριβώς το ίδιο πράγμα και μετά για

Αν είναι να καταλήξεις να κάνεις μόκο, τότε δίνεις το δικαίωμα στους
πάντες να θεωρούν το λογισμικό σου public domain τύπου.

> Αλλά αν σκεφτείς ότι γίνανε μαλλιά κουβάρια και με το debian τότε
> μάλλον δεν καταλογίζεται τόσο στην αδειολαγνεία αλλά μάλλον στην
> ανοργανοσιά. Τη μια το ένα την άλλη το άλλο.

Αυτό είναι άλλο θέμα. Μαλλιά κουβάρια γίνανε με το Debian για τον
ακριβώς αντίθετο λόγο. Το Debian δεν θα μπορεί να πακετάρει τα
proprietary closed source dlls και αυτό μειώνει την αξιοπιστία του
Mplayer γιατί εδώ που τα λέμε, τι να τον κάνεις τον mplayer χωρίς το
codecs pack ??

> BTW, Η kiss δίνει εδώ και πολύ καιρό ένα αρχείο GPL.zip που έχει όλο
> τον κώδικα που δεν έχει copyright kiss.

Ναι, αλλά δίνει μόνο τα kernel patches. Τί θα την πείραζε να δώσει και
τα mplayer patches ?
Εντάξει, υπάρχει πάντα το ενδεχόμενο να μην έχει χρησιμοποιήσει ολόκληρο
τον mplayer, αλλά μόνο ένα κομμάτι του (π.χ. το subtitles code).

--
Kyritsis Athanasios <djart at linux.gr>
Q: Εθελοντής ή θεατής ?