el_GR.UTF-8 στο slackware

fs admin at www0.org
Tue Dec 7 23:53:52 EET 2004

On Tue, 07 Dec 2004 14:38:35 +0200, Dimitris Stasinopoulos wrote:

> Το θέμα λοιπόν είναι πως γίνεται να κάνει on the fly μετατροπή από
> ISO8859-7 σε UTF8, όπως γίνεται με το iocharset=iso8859-7 στο VFAT και στο
> NTFS. Το filesystem που είναι τώρα τα αρχεία ειναι ext2 (και πάει για
> ext3)

Θα πεταχτώ να πω κάτι πιθανόν άχρηστο αλλά μετά από 5-6 πολύωρα
τεστ στο ζήτημα και κατανοώντας μέσα σε κάποια λογικά πλαίσια την
κατάσταση, προσωπικά έχω και κονσόλα και x σε iso8859 μονίμως - και
φυσικά αν ήταν κάτι σίγουρα σε 8859 θα ήταν το terminal - λόγω ελλείψεως
unicode fonts συγκριτικά με 8859.

Επειδή είναι σίγουρα πολύ απαραιτήτως απαραίτητα τα unicode fonts σε
συγκεκριμένες εργασίες π.χ. να δω εξωγήινα utf shares από windows pcia στο
LAN και αυτά τα mindboggingly εντυπωσιακά txts με αρχαία ελληνικά που
εναλλάσσονται με γραμμική Β, έχω ένα UTF xterm στο menu, με:

LANG=el_GR.UTF-8 xterm -sb -sl 2000 -bg black -fg white -fn
-gnu-unifont-medium-r-normal-*-*-160-*-*-c-*-iso10646-1

-fs