el_GR.UTF-8 στο slackware

Dimitris Stasinopoulos dsta at linea.gr
Tue Dec 7 10:58:37 EET 2004

Στις Τρίτη 07 Δεκέμβριος 2004 10:06, γράψατε:

> Έχει νόημα το utf-8 στην κονσόλα, ή μόνο εγώ το προσπαθώ;
> Και το el_GR δουλεύει τόσο όμορφα...
>
> Ευχαριστώ,
> Κώστας

Η αλήθεια είναι ότι και στο SuSE >= 9.0 δεν έχω καταφέρει ακόμα να δω μη-UTF8
ελληνικά στην κονσόλα. Παράδειγμα πχ. μια HTML σελίδα γραμμένη σε ISO-8859-7
δεν βλέπεται με mc ή με lynx. Οι αντίστοιχες UTF8 είναι μια χαρά...

Πρόσφατα δε, έκανα ενα upgrade σε έναν file server από SuSE 7.1 σε 9.1 και
στον mc/κονσόλα δεν φαίνεται ούτε ένα ελληνικό αρχείο (όλα είναι
τύπου ????????????). Το ίδιο και με ls. Το filesystem είναι ext2, αλλά μέσω
Samba (3.0) τα βλέπω κανονικά τα αρχεία (με unix charset = ISO8859-7). Τι
παίζει σε αυτήν τη περίπτωση; Το locale (LC_ALL) είναι el_GR.UTF-8.

D.