samba domain authentication + permissions

Alexandros Papadopoulos apapadop at alumni.cmu.edu
Tue Dec 7 14:06:43 EET 2004

On Thursday 25 November 2004 14:08, Alexandros Papadopoulos wrote:
<snip>
> Μπορεί να μου πει κάποιος έναν τρόπο ώστε να μπορεί ένας χρήστης με
> 2000/XP client, που έχει κάνει login στον PDC, να αλλάζει τα
> permissions μέσα στο home directory του, που βρίσκεται στον samba
> fileserver;
>
> Παράδειγμα: Έχω Win2Κ στο desktop μου, και κάνω login ως DOMAIN\alex.
> Με κάνει authenticate o PDC (NT4), και μετά πάω και ανοίγω ένα
> έγγραφο μέσα στο "My Documents" που είναι shortcut για το
> \\DEBIAN\\alex, που είναι ένα share στο μηχάνημα που τρέχει samba.
>
> Ως εδώ καλά. Διαβάζω/γράφω κτλ, αν όμως προσπαθήσω (από το desktop με
> Win2Κ) να αλλάξω τα permissions κάποιου folder μέσα στο share αυτό,
> παίρνω "Access is denied" μόλις προσπαθήσω να κάνω apply τις αλλαγές.

Αυτό απ'ότι φαίνεται είναι known issue:

(http://us1.samba.org/samba/docs/man/Samba-Guide/small.html)

How can I manage user accounts from my Windows XP Professional
workstation?

Samba-3 implements a Windows NT4 style security domain architecture.
This type of Domain cannot be managed using tools present on a Windows
XP Professional installation. You may download from the Microsoft Web
site the SRVTOOLS.EXE package. Extract it into the directory from which
you wish to use it. This package extracts the tools known as: User
Manager for Domains, Server Manager, Event Viewer. You may use the User
Manager for Domains to manage your Samba-3 Domain user and group
accounts. Of course, you do need to be logged on as the Administrator
for the Samba-3 Domain. It may help to log on as the root account.

FYI

-A