el_GR.UTF-8 στο slackware

Πιστιόλης Κωνσταντίνος kpistiol at otenet.gr
Tue Dec 7 10:06:47 EET 2004

Γεια σας παιδιά.
Έχει καταφέρει κανένας να δουλέψει κανονικά utf-8 ελληνικά στην κονσόλα
στο slackware (9.1 και 10)?

Υποτίθεται ότι δουλεύει, βλέπω ελληνικά μηνύματα, γράφω ελληνικά αλλά
δε βγάζει τόνους (και κάποια σύμβολα). Επίσης για κάθε ελληνικό γράμμα
βάζει επιπλέον κι έναν τελείως αόρατο χαρακτήρα (ούτε φαίνεται ούτε χώρο
πιάνει)
αλλά το καταλαβαίνω στο backspace, ή όταν αργότερα δώ το κείμενο.
Το τελευταίο διορθώνεται όταν ξανακάνω setfont, loadkeys, set meta...,
echo -e '\033%8' (και διαδοχικά '\033%G', '\033%@') με όλους τους δυνατούς
συνδυασμούς, δεν έχω καταλάβει πότε...
Δοκίμασα να τροποποιήσω το gr.map και αν του βάλω για παράδειγμα:
compose '\'' 'j' to 'ά' αντί για '\'' 'α' to 'ά'
παίζει (με τόνο και αγγλικό j). Αλλά για ελληνικό 'α' ούτε λόγος.
(Μου φαίνεται λογικό ότι κάνει πρώτα μετατροπή το 'α' σε multibyte ώστε να
αποτυγχάνει το compose που ακολουθεί, αλλά δεν ξέρω πως να βάλω unicode
χαρακτήρες στη γραμμή compose)

Επίσης, δεν ξέρω αν βοηθά αυτό, αλλά ο mc τυπώνει ως κενά τους ελληνικούς
χαρακτήρες όταν έχουν χρώμα (έχω βάλει input/output 8-bit).

Έχει νόημα το utf-8 στην κονσόλα, ή μόνο εγώ το προσπαθώ;
Και το el_GR δουλεύει τόσο όμορφα...

Ευχαριστώ,
Κώστας