off topic

Manolis Christodoulou mchris at pel.forthnet.gr
Tue Dec 7 01:08:56 EET 2004

dourou at in.gr wrote:

> μήπως έχουν χαλάσει τα ρουλεμάν της ψύκτρας???
> είναι απίστευτο το ότι το case fan κατεβάζει 4Κ(Kelvin) τη θερμοκρασία και η ψύκτρα δεν κάνει τίποτα
> άλαξες τον ανεμιστήρα του επεξεργαστή??
> οτίδήποτε στην περιοχή +20% και άνω της θερμοκρασία παραπέμπει εκεί.
> την έχω πατήσει με ψύκτρα που ενώ έδειχνε 3000+rpm στην πραγματικότητα δεν κουνούσε και έκανε και σα ροκάνα.
> καλή τύχη

Τελικά με τηλεφώνησε ο πανεπιστήμων ειδικός πωλητής να μου πει οτι
λύσανε το πρόβλημα βάζοντας στο bios μια ρύθμιση να αγνοεί τη
θερμοκρασία του επεξεργαστή, οπότε το φουρφούρι δουλεύει ρελαντί.

Τώρα τι επιπτώσεις θα έχει αυτό θα δείξει η νεκροψία (όχι του
υπολογιστή, αυτουνού που μου τον πούλησε και κάνει τέτοιες μαλακίες).

--
    /"\
    \ /    ASCII RIBBON CAMPAIGN - AGAINST HTML MAIL

Manolis Christodoulou MD.
http://users.forthnet.gr/pel/mchris/

mailto:mchris at pel.forthnet.gr (Default)
mailto:drael21 at icqmail.com ICQ# 41895329