off topic

Manolis Christodoulou mchris at pel.forthnet.gr
Tue Dec 7 01:06:12 EET 2004

Vasilis Vasaitis wrote:

>   Όχι, αυτό είναι μεγάλο λάθος. Πολύ μεγάλο λάθος. Πρέπει να φυσάει
> προς τα έξω.

Απ'τη στιγμή που καταφέρνει να κατεβάσει τη θερμοκρασία 4-5 βαθμούς και
να μειώσει τις στροφές του φουρφουρίου, τοτε δεν καταλαβαίνω που είναι
το λάθος. Βέβαια ως αγράμματος δεν καταλαβαίνω και πολλά πράγματα,
χρειάζομαι λίγη βοήθεια :-)

Τέλος πάντων, λίγο googling θα σε πείσει ότι δεν ήμουνα ούτε ο πρώτος
ούτε ο μόνος που βρήκα αυτή τη λύση. Χιλιάδες τρελαμένοι παιχνιδάδες ανα
τον κόσμο που διψάνε για fps κάνανε το ίδιο πράγμα.

Το πλαϊνό φουρφούρι κάνει καλύτερη δουλειά αν φυσάει κατευθείαν κρύο
αέρα πάνω στη είσοδο αέρα του ανεμιστήρα της cpu.

--
    /"\
    \ /    ASCII RIBBON CAMPAIGN - AGAINST HTML MAIL

Manolis Christodoulou MD.
http://users.forthnet.gr/pel/mchris/

mailto:mchris at pel.forthnet.gr (Default)
mailto:drael21 at icqmail.com ICQ# 41895329