off topic

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Tue Dec 7 01:17:00 EET 2004

On 2004-12-07 01:08, Manolis Christodoulou <mchris at pel.forthnet.gr> wrote:
> Τελικά με τηλεφώνησε ο πανεπιστήμων ειδικός πωλητής να μου πει οτι
> λύσανε το πρόβλημα βάζοντας στο bios μια ρύθμιση να αγνοεί τη
> θερμοκρασία του επεξεργαστή, οπότε το φουρφούρι δουλεύει ρελαντί.
>
> Τώρα τι επιπτώσεις θα έχει αυτό θα δείξει η νεκροψία (όχι του
> υπολογιστή, αυτουνού που μου τον πούλησε και κάνει τέτοιες μαλακίες).

*LOL*

Σου χαρίζω αν χρειαστεί ένα Δανέζικο τσεκούρι.  Είναι διπλό, από ατσάλι
σφυρηλατημένο στις φωτιές της Αίτνας, με λαβή από οξιά, σκαλιστή στο
χέρι από ένα Κέλτη δρυϊδη που έχει πεθάνει πια.  Στην κορυφή του
κονταριού, η αιχμή που συγκρατεί τον πέλεκυ στη θέση του είναι από
χαλκό, κι αστραποβολά στο παραμικρό φως με εντελώς μοχθηρό κατακόκκινο
φέγγος.  Ένα φτερό γερακιού κρέμεται στο πλάι, δεμένο με χρυσοπράσινη
κορδέλα.  Είναι 'λαφρύς ο πέλεκυς, δεν πάει ούτε ένα κουάρτο... μόλις
ο επεξεργαστής καεί, όποτε θέλεις πάρτον :P