off topic

dourou at in.gr dourou at in.gr
Mon Dec 6 22:27:18 EET 2004

> Μόλις γύρισα απ'τον προμηθευτή μου. Αλλάξαμε την πάστα και μόλις το
> ξαναβάλαμε μπροστά ανέφερε 115C! Ανακάλυψα τον πρώτο υπολογιστή
> καφετιέρα (2 σε 1). Τελικά άφησα το μηχάνημα εκει μέχρι να δει τι θα

μήπως έχουν χαλάσει τα ρουλεμάν της ψύκτρας???
είναι απίστευτο το ότι το case fan κατεβάζει 4Κ(Kelvin) τη θερμοκρασία και η ψύκτρα δεν κάνει τίποτα
άλαξες τον ανεμιστήρα του επεξεργαστή??
οτίδήποτε στην περιοχή +20% και άνω της θερμοκρασία παραπέμπει εκεί.
την έχω πατήσει με ψύκτρα που ενώ έδειχνε 3000+rpm στην πραγματικότητα δεν κουνούσε και έκανε και σα ροκάνα.
καλή τύχη