debian kernel not found

Παναγιώτης Κρανιδιώτης kranidiotis at vatica.org
Thu Dec 2 08:53:37 EET 2004

On Thu, 02 Dec 2004 00:47:32 +0200, George Iordanou <iordanou at gmail.com>
wrote:

> ΥΓ. Ένα σχόλιο στο συμπέρασμα του Παναγιώτη Κρανιδιώτη
> Εγώ δεν έχω κανένα μα κανένα παράπονο από το sarge πλην αυτού. Είμαι
> πάρα πολύ ευχαριστημένος. (όχι δεν είναι λαβή για flame, απλά ένα
> σχόλιο). Και πάλι, ευχαριστώ πολύ.

Ok δεν το παιρνω σαν flame. Απλά επειδή έχει πιστεύω αξία το σχόλιο να σου
εξηγήσω τι εννοώ. Ούτε και ΕΓΩ έχω παράπονο από το Sarge. Πολύ ωραίο είναι
και αυτό χρησιμοποιώ. Το πρόβλημα είναι ότι λόγω του συγκεκριμένου
προβλήματος (και κάποιων άλλων παρεμφερών) το Sarge δεν μπορεί να
εγκατασταθεί από κάποιον που δεν μπορεί να λύσει τα παραπάνω προβλήματα.
Προσεξε δεν λέμε να το εγκαταστήσεις και να έχεις προβλήματα σε κάποιες
εφαρμογές κλπ μετά. Μιλάμε για no installation at all. Λοιπόν αυτά μπορεί
για εμάς να είναι πάνω κάτω προβλήματα που λύνονται με λίγη προσπάθεια
αλλά εμείς δεν είμαστε οι άλλοι (που λέει το ανέκδοτο). Για αυτό λοιπόν
λέω και επιμένω ότι το Sarge δεν είναι ακόμα 100% έτοιμο για να μπορούμε
να λέμε ότι το Debian είναι μια απο τις πιο σταθερές διανομές.

--
Παναγιώτης Κρανιδιώτης
www.vatica.org