Shoutcast Server

Nick Apostolakis nickapos at noc.uoa.gr
Thu Dec 2 22:23:14 EET 2004

George Daflidis-Kotsis wrote:

| Nai, kati tetoio eixa upopsh mou, apla den gnwriza ti akribws
plhrwnoun kai
| pou.
|
| Opws eipa omws, pio logiko mou fainetai na mhn kanoun maniki se kapoion
| pou ta paizei xwris na bgazei kerdos p.x. apo diafhmiseis kai sponsores
| ka8ws apla tous kanei diafhmish, eidika afou apla ta ekpempei kai den ta
| diakinei.
|
| Twra an kapoia stigmh 8umh8oun ti _eprepe_ na ginetai kai arxisoun na tous
| kunhgane, auto epafietai sth fantasia tou anagnwsth.

hi,

exeis dikio merikws, akoma kai otan eisai mi commercial stathmos kai de
dineis tipota se download morfi para mono to stream sou gia na eisai
nomimos prepei na plirwneis stin aepi ena poso (apla den einai megalo).
kapote to eixame rwtisei
auto alla de thymamai auti ti stigmi poso mas eixane pei (kai den exei
kai noima giati einai palio). episis tha ithela na sou pw oti i aepi den
antiproswpevei olous tous kalitexnes alla ena megalo pososto opote borei
na sou erthei kanena mail apo alli etairia kai na sou pei oti thelei na
tin plirwneis.
ektos apo ola auta to kalo tis ypothesis einai oti yparxei mousiki se
mp3 apo sygrotimata pou sou dinoune oi idioi to dikaiwma na ta
xrisimopoiiseis xwris na plirwneis kanena. auto eixe kanei o gymnastis
sto gym pou pigaina kapote otan eskase myti o typos apo tin aepi kai tou
zitise na ton plirwsei, opote o aepi's efyge xwris defteri kouventa...

- --

~                   Nick Apostolakis
~  e-mail: nickapos at agriroot.aua.gr nickapos at noc.uoa.gr
~   Web Site: http://agriroot.aua.gr/~nickapos