debian kernel not found

fs admin at www0.org
Thu Dec 2 22:44:49 EET 2004

On Thu, 02 Dec 2004 08:53:37 +0200, Παναγιώτης Κρανιδιώτης wrote:

> Ok δεν το παιρνω σαν flame. Απλά επειδή έχει πιστεύω αξία το σχόλιο να σου
> εξηγήσω τι εννοώ. Ούτε και ΕΓΩ έχω παράπονο από το Sarge. Πολύ ωραίο είναι
> και αυτό χρησιμοποιώ. Το πρόβλημα είναι ότι λόγω του συγκεκριμένου
> προβλήματος (και κάποιων άλλων παρεμφερών) το Sarge δεν μπορεί να
> εγκατασταθεί από κάποιον που δεν μπορεί να λύσει τα παραπάνω προβλήματα.

Παιδιά, αφήστε τα flame και τις παπαριές, debian χρησιμοποιώ εδώ και
χρόνια και κάποια πράγματα καλύτερα να μην γίνονται από αρχάριους.

Όπως συζητήθηκε στο πρόσφατο παρελθόν εδώ μέσα ακόμα και το unstable είναι
δυνατόν να τρέχει χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα από deskptop και workstation
χρήστες - αν και για dedicated server χρήστες δεν θα συμφωνούσα - αλλά
χρειάζεται μια άλφα εμπειρία.

Αλλά, όταν κάποιος δεν είναι σίγουρος πως γίνεται η εγκατάσταση debian,
όταν είναι γενικότερα αρχάριος με gnu/linux διανομές, το καλύτερο που
μπορεί να κάνει είναι να βάλει stable[1].

Το είχα πει και το ξαναλέω, όλοι λένε αυτό που πουλάνε "stable". Η διαφορά
είναι ότι το debian είναι από εκείνους που το ΕΝΝΟΟΥΝ.

-fs

[1] Ο  installer είναι ακόμα σε "slackware 8" επίπεδα αλλά όπου να' ναι το
debian θα κυκλοφορεί με τον νέο installer όπου θα γίνει ευκολότερη η
εγκατάσταση. Δεν εννοώ συνεπώς ότι το debian μπορεί να συναγωνιστεί σε
"userfriendliness" εγκατάστασης ένα mandrake φυσικά.