kde 3.3 :::: XFree86 4.4.0

Αλέξανδρος Διαμαντίδης adia at hellug.gr
Tue Aug 31 01:38:42 EEST 2004

* Balaskas Euaggelos <ebalaskas at edu.teiath.gr> [2004-08-25 08:16]:

> Έκανα την εγκατάσταση του XFree86 4.4.0 από binary Δυστυχώς όμως ΔΕΝ
> μπορώ να καταλάβω γιατί ΔΕΝ υπάρχει ο κατάλογος ούτε εγώ.  Και δεν
> μπορώ να συνεχίσω την εγκατάσταση του KDE 3.3

Γεια, συγνώμη που δεν απάντησα πιο πριν αλλά έλειψα μερικές μέρες. Δεν
ξέρω αν έλυσες το πρόβλημα εντωμεταξύ...

Όπως βλέπω στα πακέτα του XFree86 4.3.0 ο υποκατάλογος αυτός βρίσκεται
στο Xprog.tgz, ενώ στο 4.4.0 λείπει. Μια ιδέα θα ήταν να κατεβάσεις το
Xprog.tgz του 4.3.0, να πάρεις τον υποκατάλογο lib/X11/config και να τον
βάλεις στο /usr/X11R6 του συστήματός σου - λογικά θα δουλέψει.

Αλέξανδρος Διαμαντίδης * adia at hellug.gr