kernel

Παναγιώτης Κρανιδιώτης kranidiotis at vatica.org
Wed Aug 25 09:23:15 EEST 2004

On Tue, 24 Aug 2004 21:27:18 +0300, Dimitris_X <xbarel at yahoo.gr> wrote:

> Den xero na apantiso sosta se oles tis erotisis kata tin diarkia
> egatastasis tou kernel 2.6.8.1
> Mporo na do tis rithmisis (apantiseis) pou yparxoun tora me to trexon
> pirina tis dianomis woody  i kati analogo prin xanaprospathiso ? San
> Boithia .

Δεν ξέρω για πυρήνες 2.6 (ακόμα δεν έχω ασχοληθεί...) αλλά στους 2.4
ίσχυεi ότι μπορείς να μεταφέρεις το /boot/config-2.X.X στο
/usr/src/linux/.config του νέου πυρήνα που θέλεις να κάνεις compile και
έτσι οι ρυθμίσεις σου παραμένουν σχεδόν οι ίδιες. (το σχεδόν μπαίνει γιατί
δεν ξέρω τι γίνεται όταν κάποιες επιλογές του παλιού πυρήνα έχουν αλλάξει
στο καινούργιο source. An ξέρει κάποιος;)

Γενικά κάποια steps που χρησιμοποιώ για το compile σε Debian είναι τα εξής

tar -xzf kernelXXXX.tar.gz ( or tar -xjf kernelXXX.tar.bz2)
./linux/scripts/patch-kernel (αν έχεις patches)
cd linux
rm -rf debian
cp /boot/configXXXX .config
make menuconfig
make dep
fakeroot make-kpkg clean
time fakeroot make-kpkg kernel_image

Θα σου δημιουργηθεί ένα kernel-imageXXXXX.deb στο /usr/src/ το οποίο μετά
θα εγκαταστήσεις με το dpkg.

Για τον 2.6 και το Debian σου συστείνω ανεπιφύλακτα την παρακάτω URL

http://www.desktop-linux.net/debkernel.htm

Απ'ότι φαίνεται η αντιγραφή του config δεν θα σου δημιουργήσει πρόβλημα

Γενικά η όλη διαδικασία είναι αρκετά κομψή γιατί σου δίνει την δυνατότητα
να παίρνεις το config ενός παλιού συστήματος, να το μεταγλωτίζεις σε έναν
πυρήνα που βρίσκεται σε ένα δυνατό μηχάνημα, και μετά να παίρνεις το deb
και να το εγκαθιστάς στον παλιό. Αυτά.
--
Παναγιώτης Κρανιδιώτης
www.vatica.org