kde 3.3 :::: XFree86 4.4.0

Balaskas Euaggelos ebalaskas at edu.teiath.gr
Wed Aug 25 08:16:48 EEST 2004

Αλέξανδρος Διαμαντίδης wrote:
> * Balaskas Euaggelos <ebalaskas at edu.teiath.gr> [2004-08-24 14:16]:

> Κανονικά πρέπει να είναι υποκατάλογος... Δεν έχω δοκιμάσει το XFree86
> 4.4.0, αλλά μου φαίνεται περίεργο. Πώς το έβαλες; Με compile από πηγαίο
> κώδικα, από πακέτο της διανομής ή από τα πακέτα του XFree86; Μπορεί
> κάπου να υπάρχει κάποιο πρόβλημα.

Έκανα την εγκατάσταση του XFree86 4.4.0 από binary
Δυστυχώς όμως ΔΕΝ μπορώ να καταλάβω γιατί ΔΕΝ υπάρχει ο κατάλογος ούτε εγώ.
Και δεν μπορώ να συνεχίσω την εγκατάσταση του KDE 3.3

Έχω αρχίσει να σβήνω όλα τα rpm από το σύστημά μου και να τα
αντικαθιστώ κάνοντας compile όλα τα προγράμματα.

Το μονάδικο πρόγραμμα που εγκατέστησα από binary και όχι από κώδικα
είναι το XFree86 4.4.0.