can't connect to otenet

Παναγιώτης Κρανιδιώτης kranidiotis at vatica.org
Mon Aug 30 11:10:16 EEST 2004

> επειδή πιστεύω ότι το να συνδεθείς στο δίκτυο είναι πιο εύκολο με
> ρυθμίσεις του pppd απ' ότι με pseudo-GUI interfaces βασισμένα σε ncurses
> με κανονικά GUI εργαλεία γραμμένα σε GTK+ ή QT.

Συγνώμη για την παρέμβαση απλά επιτρέψτε μου να τονίσω κάποια πραγματα.

α).Καταρχήν ο χρόνος είναι χρήμα.

β.)Το χρήμα (και κατ'επέκταση ο χρόνος) δεν ειναι για σπατάλες.

Με πιο απλά λόγια η κάθε διαδικασία όπως επισήμανε ο Γιώργος έχει κάποιες
ιδιαιτερότητες. Άλλες έχει η ρύθμιση του pppd και άλλες η 3D σχεδίαση
επιφανειών. Η γνώμη μου είναι ότι όταν μιλάμε για ρυθμίσεις (σε
οποιοδήποτε πρόγραμμα) δεν υπάρχει μεγαλύτερη ευκολία από το άνοιγμα ενός
.conf  αρχείου και την παραμετροποίηση του μέσω ενός απλού διορθωτή
κειμένου. Αν είναι δυνατόν να πρέπει να πατάω δεκαπέντε φορές ένα πλήκτρο
για να πάω σε ένα μενού που θα μου δίνει την δυνατότητα να περάσω μια
παράμετρο όταν μπορώ να έχω σε ένα αρχείο μπροστά μου όλες (ή σχεδόν όλες)
τις παραμέτρους. Δεν είναι θέμα εμπάθειας είναι θέμα απλής λογικής. Αυτός
είναι τουλάχιστον για μένα και ο πιό σημαντικός λόγος χρησιμοποίησης ενός
*nix συστήματος. Απλά κακά τα ψέμματα η παραπάνω διαδικασία απαιτεί γνώση.
Γνώση που κανείς δεν την έχει όταν ξεκινάει αλλά γνώση που αν αποκτηθεί
είναι γνώση ισόβια και προσθετική. Το θέμα είναι κατά πόσο κάποιος είναι
διατεθειμένος να την αποκτήσει. Η απόφαση είναι καθαρά προσωπική επιλογή.

Θα μπορούσα να γράψω και άλλα πολλά αλλά είναι κρίμα να ζαλίσουμε την
λίστα με άλλο ένα μακρύσυρτο thread που θα μας ταλαιπωρήσει όλους.

--
Παναγιώτης Κρανιδιώτης
www.vatica.org