ISP Antispam (was RE: Sendmail & Spamassasin)

Dimitris no.spam at see_signature.com
Wed Aug 4 19:03:54 EEST 2004

V13 wrote:

> Exo paei se arketa site poy dimioyrgoyne problima se explorer kai den exo
> brei kati poy na doylevei tose se linux.* oso kai se win.mozila. Exeis
> kapoio URL ?
>
> Oson afora to coolwebsearch, me ligo psaksimo eida oti doylevei mono se
> win. Gia tin akribeia den brika poythena na leei oti doylevei se kati
> ektos apo explorer. Poios soy eipe oti pianei kai se konqueror ?
>
> <<V13>>

Συμφωνώ: Τίποτα από αυτά που βασανίζουν explorer κλπ δεν φαίνεται να
πιάνει σε κανένα από τα μηχανάκια που έχω δει με λίνουξ --
και συγκρίνω μηχανήματα με ΧΡ πίσω από "firewall" (χα!) με όλα τα
SP κλπ, με MDK 8-κάτι όπως ήταν τη μέρα που εγκαταστάθηκε, χωρίς νεότερο
πυρήνα, χωρίς κανένα update, χωρίς καν ρυθμισμένα ipchains (τόσο παλιό).

Έχω ένα dual boot λάπτοπ (ντρέπομαι για αυτό, αλλά μόνο έτσι το δίνανε).
Kάθε ~δύο μήνες μπουτάρω σε ΧΡ για να κάνω updates στο "λειτουργικό" και στο
αντιβιωτικό. ΜΟΝΟ για αυτό. Μένω στο δίκτυο τα λίγα αναγκαία λεπτά κάθε
φορά. ΜΟΝΟ τόσο.
ΚΑΘΕ φορά τρέχω -αφού αποσυνδεθώ- το spybot.
KAΘΕ φορά βρίσκει και κάτι σε spyware κλπ.
(Δικέ μου, είμαι μεγάλη Μαζόχα που κάθομαι και το κάνω κι αυτό
αντί να τα ξηλώσω. Ξαναντρέπομαι...)

To pc μου έχει μόνιμη σύνδεση, δηλ. 24 / 24 online. ΔΕΝ έχει παρανοικές
ρυθμίσεις ασφαλείας,
μόνο το αστείο firewall της σούζι (κόκκινες βούλες σχηματίζονται στα αβρά
μου μαγουλάκια).
Όταν κάποιος συνάδελφος με Win$ θέλει κάτι σε warez έρχεται σε
μένα να σερφάρει μιας και δεν φαίνεται (για την ώρα) να κολλάω τπτ.

Έχω αρχίσει να βαριέμαι αυτή την κατάσταση.
Έχω βαρεθεί να καθαρίζω χτυπημένα μηχανάκια με win$ (μόνο τον τελευταίο μήνα
πέντε, σε λιγότερο ή περισσότερο κακή κατάσταση), χωρίς να είναι η δουλειά
μου γμτ -- που και να ήταν πάλι θα το βαριόμουνα.
Έχω βαρεθεί να χρειάζεται να τους ξανακάνω καθαρή εγκατάσταση των ΧΡ γιατί
ο σκληρός τους έχει γίνει σούπα με σκουλήκια.
Έχω βαρεθεί μετά την εγκατάσταση να κάνω update online και στο μεταξύ να έχω
κολλήσει sasser (αυτό δεν ξέρω πώς ακριβώς έγινε και αν υπάρχει κανείς στη
λίστα αυτή που να ξέρει, δεν θέλω να μάθω).

Τους το λέω -- και έτσι έχω πείσει τρεις από αυτούς να βάλουν λίνουξ -- και
τον πιο δύσπιστο από όλους να αρχίσει να χρησιμοποιεί win.firefox ;)
(Όχι πάντως ότι φαίνεται να γλιτώνει και πολλά και διαφωνώ εδώ με τον V13:
ίσως και να γλύτωνε κάτι αν ήταν δυνατό να ξηλώσει τον explorer)

Aν  η κατάσταση συνεχίσει έτσι (ή χειροτερεψει) το "τεχνικό"
επιχείρημα "ο μέσος χρήστης δεν γίνεται να βάλει λίνουξ, τα windo$ είναι πιο
εύχρηστα" πάει για βρούβες με τον μέσο χρήστη αντάμα...

Εξάλλου κι εγώ μέσος χρήστης είμαι :^)